قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید به خاطر آسیب‌دیدگی کتفش هم لیگ سال گذشته را از دست داده و هم امسال را، او دو سال است که هیچ درآمدی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
لیورپول در یک دیدار دوستانه به تساوی پرگل 4-4 مقابل گروتر فورت رضایت داد.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر شخصی به دلیل قطع شدن آب منازل مبادرت به گران فروختن بطری های آب معدنی با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالا کند مرتکب جرم شده و حتماً مجرم است.
در این مطلب می‌توانید سه عکس از فروشندگان دوره گرد در حال فروختن قند، انار و بستنی در ۱۱۵ سال قبل را مشاهده کنید.
مصرف گریپ فروت به افزایش سیستم متابولیسم بدن کمک می‌کند. بنابراین، روند تبدیل انرژی از مواد غذایی را افزایش می‌دهد و در نتیجه می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. با وجود اینکه بسیاری از گریپ فروت‌ها برای رژیم غذایی مفید هستند، مطمئن شوید که هیچ اثر مضری بری بدن شما نداشته باشد بنابراین، میوه را در مقدار کافی مصرف کنید، از مصرف بیش از حد آن اجتناب کنید. علاوه بر این، اگر برخی نشانه‌های ناخواسته رخ می‌دهد، با متخصص تغذیه مشورت کنید تا منوی رژیم غذایی شما را تغییر دهد.
چرا فروختن آیفون خطرناک است؟/ توصیه‌های مهم اپل به دارندگان آیفون
رافائل لیائو، ستاره میلان، با انتشار پستی از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد.
حسین وفایی می گوید برای رسیدن به قهرمانی جهان در اسنوکر باید تا حد بسیار زیاد فروتن بود. او همچنین امید دارد بتواند این رشته را در ایران گسترش دهد.
در سال‌های گذشته از قلیچ‌داراوغلو به عنوان معادل مهاتما گاندی در سیاست امروز ترکیه یاد شده است. گاهی او را «گاندی کمال» یا «گاندی ترکیه» می‌نامند. رویترز در گزارشی دلیل این نام‌گذاری را شباهت ظاهری او به مهاتما گاندی معرفی کرد که او هم فردی ریز اندام بود. پولیتیکو نیز در گزارشی نوشت که سبک و سیاق سیاستمداری او مانند گاندی «افتاده و فروتن» است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تاریخی مقابل یونایتد از شاگردانش خواست تا فروتن باشند.
مادرید با اکثریتی از بازیکنان فداکار و متواضع تشکیل شده و همین رابطه خوب و از خود گذشتگی کاری کرده که ترکیب قوهای سپید دوست داشتنی تر از هر زمان دیگری باشد
وزیر سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران خاطر نشان کرد: FATF بازی برای فروختن سرداران نبود و این موضوع واقعیتی در اقتصاد جهان است که با تحریم و قرار گرفتن در لیست سیاه آن مانع جذب سرمایه گذاران خارجی شدیم.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
تایباد ـ فرمانده تیم عمار یاسر لشکر فاطمیون گفت: شهید سلیمانی که در مقابل دشمنان سرسخت بود، در مقابل مردم فروتن بود و تصویر معاصر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان تأکید کرد که نمی‌خواهد برای بازگشت به مسابقات عجله کند تا دوباره آسیب ببیند.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره پیروزی مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صحبت کرد.
حبوبات فروتن در حال حاضر جزء اصلی میز‌های شام در سراسر جهان هستند. در این میان، کارزار تازه‌ای راه اندازی شده که فواید حبوبات برای محیط زیست و سلامت انسان‌ها را تبلیغ می‌کند.
ارلینگ هالند در اولین هفته‌‌های حضورش در منچسترسیتی با درخشش در زمین‌های فوتبال محبوب هواداران سیتی شده است اما محبوبیت او تنها به این درخشش‌ها خلاصه نمی‌شود.
محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بلگراد شب باورنکردنی‌ای را تجربه کرد.
درخشش مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در اولین دیدار فصل او را بدل به چهره اصلی همه جلدهای امروز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ